Saturday 12 September 2009

D.I.Y : Rock 'n roll T-shirt

Yesterday, I went around my favourite charity shops and vintage stores.
Among other things I'll show you guys later, I found a Gun's 'N Roses t-shirt for 3 euros. Being a Gun's 'N Roses fan there was ABSOLUTELY no way I could leave it behind.



The shape wasn't really nice so I decided I'll give it a little makeover and started looking for tutorials on THE Gold mine, Youtube. I finally set my mind on a Kat Von D tutorial which is very cool!!

Here's the Result:




I forgot the cut the excess fabric of the knots / J'ai oublié de couper l'excès de tissu près des noeuds!





Hier, je suis allée faire un petit tour dans mes charity shops et vintage shops préférés.
L'une de mes emplettes est ce T-shirt Gun's 'N Roses que j'ai trouvé pour 3 euros. Grande fan que je suis, je ne pouvais décemment pas le laisser sur son cintre.
Sa forme n'étant pas terrible j'ai décidé de lui donner une nouvelle jeunesse en le customisant. Je suis allée sur Youtube, la mine d'or des didacticiels et me suis laissée séduire par celui de Kat von D qui est super Rock 'n Roll!

1 comment:

  1. ça rend bien! C'est surtout beaucoup plus féminin ;)

    ReplyDelete